Promotii

In curand, noi promotii de la Amicii!

Activitati
Distributie

Produsele noastre sunt distribuite in toata tara prin intermediul...

afla mai multe...
Newsletter
  
Stiati ca...?

Exista multe povesti si mituri fascinante si neinregistrate legate de istoria inghetatei. Legenda si realitatea se impletesc...

citeste tot

Evenimente

Rezultate finale ale implementarii proiectului Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul Kubo Ice Cream Company S.R.L. 31-05-2012

Rezultate finale ale implementarii proiectului “Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul S.C. Kubo Ice Cream Company S.R.L.” din perspectiva consilierului de indrumare si consiliere privind formarea profesionala a angajatilor

Proiectul “Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul S.C. Kubo Ice Cream Company S.R.L.” cofinantat din Fondul Social European, din fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007 – 2013, precum si din fonduri proprii ale beneficiarului, in cadrul contractului de finantare nr. POSDRU/77/3.2/A/47651 s-a implementat pe perioada 01.07.2010 – 30.06.2012.

Cursurile de formare profesionala a angajatilor desfasurate pe perioada de implementare a proiectului au condus la atingerea obiectivului general al acestuia - imbunatatirea adaptabilitatii fortei de munca la noile cerinte tehnologice si imbunatatirea accesului la formare profesionala continua prin cresterea nivelului de perfectionare si dezvoltarea capacitatii intreprinderii de a sprijini dezvoltarea profesionala a angajatilor, dar si a celor specifice.

Pe perioada implementarii proiectului s-au derulat pentru atingerea obiectivului general si a obiectivelor specifice ale proiectului urmatoarele cursuri de formare profesionala:

- Cursul de perfectionare preparator inghetata (trei serii de curs)

- Curs formator

- Curs expert fiscal (doua serii de curs)

- Curs perfecţionare manager proiect in domeniul IT&C

- Cursul cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI (doua serii de curs)

- Cursul operator introducere, validare si prelucrare date (doua serii de curs)

- Curs competente antreprenoriale (doua serii de curs)

- Cursul de competenta de a invata (doua serii de curs)

- Curs comunicare in limba engleza

- Curs manager in domeniul sigurantei alimentare

- Cursul competente comune sociale si civice (trei serii de curs)

- Cursul de perfectionare director vanzari

- Curs specializare preparator inghetata (doua serii de curs)

- Curs auditor in domeniul sigurantei alimentare

- Curs perfectionare agent vanzari (doua serii de curs)

- Curs expert achizitii publice

- Curs proiectare asistata pe calculator (AUTOCAD)

- Curs comunicare limba engleza afaceri

- Curs perfectionare inspector resurse umane

- Curs notiuni fundamentale de igiena (cinci serii de curs)

- Curs specializare stivuitorist

- Curs expert accesare fonduri europene

- Cursul de perfectionare pentru ocupatia inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

La cursurile desfasurate in cadrul proiectului cei 212 angajati ai beneficiarului proiectului au avut 694 participari la cursuri, ceea ce conduce la o medie de 3,2 participari/angajat.

Pentru fiecare dintre cursurile desfasurate au fost inmanate participantilor chestionare privitoare la metodele si mijloacele de formare, chestionare privind satisfactia pentru serviciile conexe, chestionare privind evaluarea cunostintelor dobandite. Aceste chestionare au fost interpretate de catre sociologul prestatorului de servicii de indrumare si consiliere a angajatilor si transmise echipei de implementare fie pentru a proceda la asigurarea prestarii serviciilor de formare potrivit dorintei participantilor, fie pentru a raspunde diverselor solicitari ale participantilor.

Pentru a asigura accesul angajatilor la cursurile de formare profesionala derulate in cadrul proiectului pe principii de egalitate de sanse si nediscriminare au fost desfasurate sedinte de interviu de catre sociolog cu angajatii beneficiarului in cadrul carora pe baza discutiilor libere combinat cu completarea de chestionare au putut fi identificate nevoile de formare ale angajatilor. Rapoartele privind determinarea nevoilor de formare ale angajatilor comunicate echipei de implementare a proiectului au stat la baza constituirii in mare parte a grupului tinta pentru toate seriile de cursuri.

Concluziile care rezulta din interpretarea chestionarelor sunt urmatoarele:

- referitor la metodele de predare cel mai frecvent nominalizate au fost exercitiile practice, role-play, videotraining, demonstratiile, studiile de caz, discutiile interacive, brainstorming, altele;

- referitor la instrumentele de predare cele mai nominalizate au fost suportul de curs, caietul de exercitii, plansele foto sau demonstrative, videoproiector, flipchart, laptop, testele, navigarea pe internet, echipamentele IT si de comunicatii pentru instruire in tehnica vanzarii, altele;

- chetionarele privind satisfactia pentru serviciile conexe releva urmatoarele aspecte: participantii, in proportie de peste 90%, au fost multumiti de prestatia echipei de implementare, de elementele de logistica puse la dispozitia/asigurate participantilor la cursuri, de organizarea pauzei de cafea/ceai. De asemenea, participantii au facut aprecieri foarte bune vizavi de prestatia lectorilor si a cursurilor in ansamblul lor. Absenteisul atunci cand a fost cazul s-a datorat motivelor personale justificate. Participarea la cursuri a constituit pentru majoritatea dintre cursanti un moment de apropiere si comunicare sporita cu colegii, dar si motiv de a comunica prietenilor si apropiatilor experienta participarii la diferite cursuri de formare profesionala;

- chestionarele referitoare la evaluarea cunostintelor dobandite de cursanti la finalul cursurilor la care au participat au relevat un nivel mediu ridicat de asimilare a cunostintelor transmise.

Implementarea acestui proiect a fructificat perioada de extrasezon, in care activitatea este mult redusa, cu atat mai mult cu cat in perioada de implementare efectele crizei economice s-au simtit si in organizatia beneficiarului. S-a reusit, astfel, evitarea somajului si valorificarea acestui timp pentru formare profesionala, transformandu-se o amenintare intr-o oportunitate.

Intocmit,

S.C. TRIMED AGAFITEI VET S.R.L.

Consilier analiza nevoilor de formare

Data: 31.05.2012


 
Termeni si conditii Politica de securitate Regulament promotii si concursuri