Promotii

In curand, noi promotii de la Amicii!

Activitati
Distributie

Produsele noastre sunt distribuite in toata tara prin intermediul...

afla mai multe...
Newsletter
  
Stiati ca...?

Exista multe povesti si mituri fascinante si neinregistrate legate de istoria inghetatei. Legenda si realitatea se impletesc...

citeste tot

Evenimente

Anunt pentru achizitia publica a serviciului pentru organizarea evenimantului WORK-SHOP finalizare proiect - Achizitie finalizata 26-02-2013

ANUNT PENTRUACHIZITIA PUBLICA A SERVICIULUI PENTRU ORGANIZAREA EVENIMENTULUI WORK-SHOP FINALIZARE PROIECT

S.C. KUBO ICE CREAM COMPANY S.R.L. are onoarea de a va invita sa participati la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica pentru achizitionarea de servicii pentru organizarea evenimentului work shop finalizare proiect.

1. Scurta descriere a obiectului contractului de achizitie:

1.1. Serviciile pentru organizarea evenimentului work-shop finalizare proiect, cod CPV: 79952000-2, constand din urmatoarele:

CERINTE GENERALE SERVICII

- amenajarea spatiului de catre personalul angajat;

- toate serviciile includ servirea de catre personalul angajat;

- vesela solicitata este cea de portelan/ sticla, nu de unica folosinta;

- pentru business lunch, solicitam si punerea la dispozitie a unor mese de servire stand-up;

- muzica de ambient in timpul evenimentului;

- mesele si preparatele vor fi pregatite inaintea sosirii participantilor;

- locatie: hotel/pensiune de minim 3* / 3 margarete - in localitatea Piatra Neamt sau imprejurimi pe o distanta de maximum 5-6 km de Piatra Neamt. In propunerea tehnica se va mentiona locatia exacta a hotelului/pensiunii.

SPECIFICATII PENTRU EVENIMENTUL ORGANIZAT

Data: 27.05.2013

Durata: minim 4 h, maxim 6 h

Numar persoane participante: aprox. 55 persoane

SPECIFICATII PENTRU SALA

Capacitate sala: min. 55 de locuri

Dotare sala:

- Videoproiector;

- Ecran proiectie - actionare electrica;

- Masa prezidiu – min. 6 locuri;

- Sistem de sonorizare profesional cu posibilitate de conectare a unui microfon;

- Prize;

- Internet wireless;

Camera video-foto pentru a inregistra si monta un material de min. 40 min. – max. 60 min. si a printa max. 15 fotografii din timpul evenimentului;

- Asistenta tehnica pentru echipamentele si serviciile oferite;

SPECIFICATII PROTOCOL MASA DE PREZIDIU

Numar de persoane: minim 6 persoane

Protocol: apa minerala/plata la 0.5 l.

SPECIFICATII PENTRU BUSINESS LUNCH

Perioada: ora 16:30- 18:30

Numar de persoane: aprox. 55 persoane

Meniu solicitat:

Cafea, ceai, apa plata si minerala, platou de fructe in trei sortimente diferite, platou produse de patiserie in trei sortimente diferite, zahar alb/brun, lapte condensat, limonada.

Business lunch compus dintr-un aperitiv bogat: piftelute (50 g/persoana), snitele (50 g/persoana), muschi file in trei sortimente diferite fiecare a cate 35 g/persoana, cascaval (35 g/persoana), legume (rosii si castraveti), masline (35 g/persoana), minim trei tipuri diferite de rulada (2 buc./persoana), minim doua tipuri de tartine (1 buc/persoana), salata de vinete, salata de fasole. Componenta aperitivului este exemplificativa, ofertantii pot diversifica, cu conditia sa existe si produse vegetariene in oferta propusa.

Achizitorul poate mari numarul de persoane cu pana la 50%, daca necesitatile de implementare ale proiectului impun acest lucru, aspect ce va fi notificat si supus acordului prestatorului in timp util.

1.2. Sursa de finantare: proiectul POSDRU/76/2.3/A/65765 cu titlul “Dezvoltarea capacitatii organizatiei de a sprijini cresterea nivelului de calificare al angajatilor proprii prin acces si participare la formare profesionala continua”.

2. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: pretul cel mai scazut pe intreg pachetul de servicii. La pret egal va fi selectat operatorul economic ale carui gramaje pentru produsele oferite la business lunch sunt mai mari.

3. Informatii privind achizitia: documentatia pentru ofertanti si anexele sale sunt disponibile pe pagina de internet a societatii: www.kubo.ro la sectiunea “Anunturi – Evenimente” si pot fi solicitate telefonic la numarul: 0233/213173 sau prin e-mail la adresa proiect@kubo.ro, pentru a fi expediate prin e-mail.

4. Pentru informatii suplimentare legate de contractul de achizitie ne puteti contacta la tel.: 0233213173, fax: 0233 213173, e-mail: proiect@kubo.ro, persoana de contact: Ana Paraschiv – Manager proiect.

5. Datele de contact ale achizitorului: S.C. KUBO ICE CREAM COMPANY S.R.L., str. Dumbravei, nr. 5, cod postal 610202, Piatra Neamt, www.kubo.ro.

Reprezentant legal,

Florin Rosescu

Data,

26.02.2013


 
Termeni si conditii Politica de securitate Regulament promotii si concursuri