Promotii

In curand, noi promotii de la Amicii!

Activitati
Distributie

Produsele noastre sunt distribuite in toata tara prin intermediul...

afla mai multe...
Newsletter
  
Stiati ca...?

Exista multe povesti si mituri fascinante si neinregistrate legate de istoria inghetatei. Legenda si realitatea se impletesc...

citeste tot

Evenimente

Primul an de implementare a proiectului “Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul S.C. Kubo Ice Cream Company S.R.L.” 01-07-2011

Primul an de implementare a proiectului “Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul S.C. Kubo Ice Cream Company S.R.L.” - 01.07.2010 – 30.06.2011 -

Proiectul “Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul S.C. Kubo Ice Cream Company S.R.L.” cofinantat din Fondul Social European, din fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007 – 2013, precum si din fonduri proprii ale beneficiarului – S.C. KUBO CIE CREAM COMPANY S.R.L., in cadrul contractului de finantare nr. POSDRU/77/3.2/A/47651 a facilitat participarea la cursuri de formare profesionala a unui numar de 153 de angajati in primul an de implementare, respectiv la un numar de 12 cursuri de formare profesionala.

Cursurile de formare profesionala derulate in primul an de implementare au contribuit la obiectivul general al proiectului - imbunatatirea adaptabilitatii fortei de munca la noile cerinte tehnologice si imbunatatirea accesului la formare profesionala continua prin cresterea nivelului de perfectionare si dezvoltarea capacitatii intreprinderii de a sprijini dezvoltarea profesionala a angajatilor.

In primul an de implementare s-a avut in vedere o varietate mare de programe de formare profesionala care au corespuns intereselor si nevoilor angajatilor proprii ale beneficiarului proiectului – grup tinta al acestuia. Aceste programe au vizat: cresterea competentelor angajatilor pentru a juca un rol activ in societate cat si la locul de munca, dezvoltarea sistemului intern de formare profesionala, dezvoltarea sistemului de management al resurselor umane in companie, crearea unui sistem eficient de perfectionare continua a angajatilor fara discriminare.

Programele educationale au fost percepute ca fiind “distractive” si “moderne”, dar, totodata, traditionale si actuale, dezvoltand creativitatea si oferind sprijin grupului vizat.

Varietatea programelor a oferit participantilor ocazia de a invata practic si a facilitat, in acelasi timp, dezvoltarea de aptitudini si dobadirea de competente relevante pentru piata muncii. Dincolo de aceasta, proiectul a oferit angajatilor ocazia de a retrai bucuria de a invata, cu atat mai important cu cat ea are loc in mijlocul echipei din care fac parte.

Prin invatarea impreuna si prin interactiune, proiectul a creat si o platforma pentru dialog intre angajati la toate nivelurile, cu scopul de a imbunatati acceptarea si intelegerea dintre acestia. Acest proiect reprezinta un mijloc important de a combate prejudecatile si de a depasi barierele, daca ele existau, intre angajatii din mediul rural si cei din mediul urban prin comunicare si lucru in echipa impuse de insasi natura cursurilor de formare profesionala.

Varietatea cursurilor de formare profesionala derulate, dar si cele avute in vedere pentru anul urmator de implementare le faciliteaza participantilor “invatarea prin practica” si le da ocazia sa-si insuseasca aptitudini si abilitati de baza, sa-si descopere punctele forte, dar si pe cele slabe, sa-si defineasca preferintele si vocatia, avand si sprijinul consilierului privind indrumarea si formarea profesionala.

Contextul proiectulului:

Necesitatea cresterii competitivitatii economice a intreprinderii prin utilizare mai eficienta a resurselor umane si necesitatea imbunatatirii adaptabilitatii lucratorilor si intreprinderii fata de dinamisul vietii economice. Factorul principal al acestei situatii il constituie procentul scazut de pregatire prin cursuri de perfectionare a personalului de executie si de conducere datorita fondurilor limitate alocate pentru o abordare ofensiva.

Scopuri si obiective:

  • imbunatatirea adaptabilitatii fortei de munca la noile cerinte tehnologice si imbunatatirea accesului la formare profesionala continua prin cresterea nivelului de perfectionare si dezvoltarea capacitatii intreprinderii de a sprijini dezvoltarea profesionala a angajatilor;
  • cresterea competentelor angajatilor pentru a juca un rol activ in societate, cat si la locul de munca;
  • dezvoltarea sistemului intern de formare profesionala;
  • gestionarea carierei si a potentialului de inlocuire a personalului;
  • dezvoltarea sistemului de management al resurselor umane in companie;
  • crearea unui sistem eficient de perfectionare continua a angajatilor fara discriminare

Metode folosite in identificarea nevoilor de formare profesionala:

Pentru identificarea corecta a nevoilor de formare profesionala beneficiarul proiectului a achizitionat servicii de consiliere si indrumare profesionala a angajatilor proprii. Prestatorul a indentificat nevoile de formare profesionala a angajatilor beneficiarului, folosindu-se de urmatoarele metode si mijloace: interviu, chestionar privind necesitatile de formare profesionala si observatie directa.

Cursuri de formare profesionala derulate in primul an de implementare:

Cursul de perfectionare preparator inghetata (doua serii de curs)
Curs de perfectionare pentru ocupatia formator
Curs de perfectionare pentru ocupatia expert fiscal
Curs perfecţionare manager proiect in domeniul IT&C
Cursul cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI (seria intai de curs)
Cursul de operator introducere, validare si prelucrare date (seria intai de curs)
Curs de competente antreprenoriale (seria intai de curs)
Cursul competenta de a invata (seria intai de curs)
Curs de comunicare in limba engleza
Curs de perfectionare pentru ocupatia manager in domeniul sigurantei alimentare
Cursul de competente sociale si civice (doua serii de curs)
Cursul de perfectionare director vanzari

Metode si instrumente de formare profesionala folosite:

Prestatorii de servicii de formare profesionala care au prestat aceste servicii au folosit urmatoarele metode si mijloace de formare profesionala:
- metode de invatare: exercitii practice, role-play, videotraining, demonstratii, studii de caz, discutii interacive, brainstorming, etc. Aceste metode sunt potrivite formarii profesionale a adultilor;
- instrumente de invatare: suport de curs, caiet de exercitii, videoproiector, flipchart, lapton, teste, planse demonstrative, materiale relevante extrase de pe paginile de internet, publicatii, navigare pe internet. Aceste instrumente sunt moderne si atractive pentru cursanti, cu atat mai mult cu cat este vorba de adulti.

Rezultate relevante:

Cresterea adaptabilitatii fortei de munca la noile cerinte tehnologice si asigurarea unui sistem eficient de perfectionare continua a angajatilor fara discriminare. Rezultatele concrete se refera la:

  • 153 de angajati cu competente si abilitati relevante pe piata muncii;
  • 12 cursuri de formare profesionala;
  • 12 pliante de prezentare a proiectului si a cursurilor derulate;
  • difuzarea diplomelor CNFPA pentru absolventii cursurilor;
  • imprimarea suporturilor de curs pentru cursurile derulate;
  • promovabilitate 100%;
  • inmanarea de chestionare privitoare la metodele si mijloacele de formare, chestionare privind satisfactia pentru serviciile conexe, chestionare privind evaluarea cunostintelor dobandite.

Grupul tinta a demonstrat prin impresiile exprimate la finalul cursurilor ca a apreciat in mod pozitiv participarea la cursuri datorita cunostintelor dobandite, ocazia de a interactiona mai mult cu colegii de munca, noutatea aspectelor discutate, imbunatatirea competentelor la locul de munca.

O serie de cursuri au deschis orizonturi noi pentru salariati in sensul ca profesand anumite meserii/profesii si participand la cursuri fara legatura directa cu activitatea lor, le-au oferit informatii utile pentru dezvoltarea si a altor activitati (este cazul cursului de competente antreprenoriale la care au participat salariati din alte departamente decat cel economic si de marketing).

Intocmit,

S.C. TRIMED AGAFITEI VET S.R.L.

Consilier analiza nevoilor de formare

Data: 01.07.2011


 
Termeni si conditii Politica de securitate Regulament promotii si concursuri