Promotii

In curand, noi promotii de la Amicii!

Activitati
Distributie

Produsele noastre sunt distribuite in toata tara prin intermediul...

afla mai multe...
Newsletter
  
Stiati ca...?

Exista multe povesti si mituri fascinante si neinregistrate legate de istoria inghetatei. Legenda si realitatea se impletesc...

citeste tot

Evenimente

ANUNT PENTRU ACHIZITIA PUBLICA A SERVICIULUI PENTRU ORGANIZAREA EVENIMENTULUI WORK-SHOP FINALIZARE PROIECT. Achizitie finalizata 17-05-2012

ANUNT PENTRU ACHIZITIA PUBLICA A SERVICIULUI PENTRU ORGANIZAREA EVENIMENTULUI WORK-SHOP FINALIZARE PROIECT

S.C. KUBO ICE CREAM COMPANY S.R.L. are onoarea de a va invita sa participati la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica pentru achizitionarea de servicii pentru organizarea evenimentului work shop finalizare proiect.

1. Scurta descriere a obiectului contractului de achizitie:

1.1. Serviciile pentru organizarea evenimentului work-shop finalizare proiect, cod CPV: 79952000-2, constand din urmatoarele:

CERINTE GENERALE SERVICII

- amenajarea spatiului de catre personalul angajat;

- toate serviciile includ servirea de catre personalul angajat;

- vesela solicitata este cea de portelan, sticla, nu de unica folosinta;

- pentru pauza de cafea, solicitam si punerea la dispozitie a unor mese de servire stand-up;

- muzica de ambient in timpul pauzei de cafea si pranz;

- mesele si preparatele pentru pauzele de cafea vor fi pregatite inaintea sosirii participantilor (pentru prima pauza) si inainte de pauza de cafea (pentru a doua pauza);

- locatie: hotel/pensiune de minim 3* / 3 margarete - in localitatea Piatra Neamt sau imprejurimi pe o distanta de maximum 5-6 km de Piatra Neamt. In propunerea tehnica se va mentiona locatia exacta a hotelului/pensiunii.

SPECIFICATII PENTRU EVENIMENTUL ORGANIZAT

Data: 07.06.2012

Durata: minim 8 h, maxim 12 h

Numar persoane participante: aprox. 65 persoane

SPECIFICATII PENTRU SALA

Capacitate sala: min. 65 de locuri

Dotare sala:

- Videoproiector;

- Ecran proiectie - actionare electrica;

- Masa prezidiu – min. 8 locuri;

- Sistem de sonorizare profesional cu posibilitate de conectare a unui microfon;

- Prize;

- Internet wireless;

- Asistenta tehnica pentru echipamentele oferite;

SPECIFICATII PENTRU PAUZA DE CAFEA ANTERIOARA INCEPERII EVENIMENTULUI

Numar: 1 pauza - de la ora 10:00 la 11:00

Numar persoane participante: aprox. 65 persoane

Protocol:

- cafea;

- zahar;

- lapte condensat;

- apa minerala (plata si carbogazoasa);

- ceai cald - diverse sortimente,

- platou cu fructe;

- produse de patiserie.

SPECIFICATII PROTOCOL MASA DE PREZIDIU

Numar de persoane: minim 8 persoane

Protocol: apa minerala plata la 0.5 l.

SPECIFICATII PENTRU MASA DE PRANZ

Perioada: ora 13:00- 16:00

Numar de persoane: aprox. 65 persoane

Meniu solicitat:

- aperitiv;

- supe crema/ciorba (cel putin trei sugestii);

- gustare calda (cel putin trei sugestii);

- apa plata (minerala/carbogazoasa)

- ceai/ cafea, lapte, zahar.

In oferta tehnica sugestiile de meniu pentru masa de pranz vor fi astfel concepute, incat vor cuprinde atat felurile principale cat si salatele, garniturile, painea ori alte alimente conexe felurilor principale (de exemplu, dar fara a se limita la smantana, ardei, usturoi, si altele).

Fiecare dintre sugestiile de meniu care vor fi propuse trebuie sa ofere si posibilitatea alegerii unui meniu vegetarian.

Achizitorul poate mari numarul de persoane cu pana la 50%, daca necesitatile de implementare ale proiectului impun acest lucru, aspect ce va fi notificat si supus acordului prestatorului in timp util.

1.2. Sursa de finantare: proiectul POSDRU/77/3.2/A/47651 cu titlul “Perfectionarea angajatilor proprii in scopul imbunatatirii competentelor acestora si crearea conditiilor pentru acces si participare la formarea profesionala continua in cadrul S.C. KUBO ICE CREAM COMPANY S.R.L.”.

2. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: pretul cel mai scazut pe intreg pachetul de servicii. La pret egal va fi selectat operatorul economic ale carui gramaje pentru produsele oferite la masa de pranz sunt mai mari.

3. Informatii privind achizitia: documentatia pentru ofertanti si anexele sale sunt disponibile pe pagina de internet a societatii: www.kubo.ro la sectiunea “Anunturi – Evenimente” si pot fi solicitate telefonic la numarul: 0233/213173 sau prin e-mail la adresa proiect@kubo.ro, pentru a fi expediate prin e-mail.

4. Pentru informatii suplimentare legate de contractul de achizitie ne puteti contacta la tel.: 0233213173, fax: 0233 213173, e-mail: proiect@kubo.ro, persoana de contact: Ana Paraschiv – Manager proiect.

5. Datele de contact ale achizitorului: S.C. KUBO ICE CREAM COMPANY S.R.L., str. Dumbravei, nr. 5, cod postal 610202, Piatra Neamt, www.kubo.ro.

Consilier juridic,

Alina Podariu

Reprezentant legal,

Florin Rosescu

Data,

17.05.2012


 
Termeni si conditii Politica de securitate Regulament promotii si concursuri